Kızlar merhabalar. Bugün tam 36+3 oldum. Gebeliğin başlarından beri devam eden bir akıntı vardı ama 4 haftadır falan yoğun bir şekilde devam etmeye başladı. Hem sarı hemde hafif kokulu. Bazende su gibi akıyor endişelenmeye başladım acaba bebeğin sıvısı olabilir mi diye. İdrar testlerim temiz çıktı amniyon sıvısı da yeterli. Ama iki haftadır malum olaylardan kaynaklı doktorum randevu kabul etmiyor. Su gibi sık sık akıntısı olan var mi ?