Ben 16haftaya kadar içtim okadar aşırı sigara bağımlısıydım ki. Eşim her yaktığım sigaranın lafını ediyordu iyikide etmiş, bir günde kararımı verdim ve bıraktık ne yaptım ne ettim stressde olsam da yakmadım. Canımızdan kıymetli mi tabikide bırakıcaz.. Nekadar da zor olsa çok büyük tehlikeleri var gerçekten hafife almamak gerek evladını düşün ve dokunma sigaraya ne durumda olursan ol dokunma. Şimdi 25 haftamızdayız yanımda sigara içildiğinde yeminle midem öyle bi bulanıyor ki kokusundan sanırım hamilelikten sonra da içmem birdaha. Lütfen o canımızdan kıymetli değil çok büyük zararlar görebilir sigara bebeği eritiyor ani kalb durması olabilir erken doğum olabilir onlar olmasa bile doğduktan sonra 90% solunum sorunu oluyor. Kuzenimin annesi eşi yapma içme kullanma dediği halde gizli kullandı ve kuzenim tam haftasında doğmasına rağmen solunumu kötüydü uzun süre makinaya bağlı kaldı ve astım hastası şu an.. evlatlarınızı düşünün kullanmayın…