bir sorum olacaktı adetim 10 gün gecikti test yaptım. Pozitif cıktı hastaneye gidip kan tahlili verdim 940 cıktı. Bugün yine gittim 4000bine yükselmiş değerlerim. Ama hala ultrosanda görülmüyor. Çok küçük olduğu için mi acaba bir bilgisi olan varmi???