gulcingulcin Nasıl anlatsam bilemiyorum.Karnımın üst kısmında uyuşukluk hissiyatsızlık oluyor.Elimle dokununca bile sanki uyuşmuş gibi hissizlik oluyor.Bu durumu yaşayan ya da sebebini bilen var mı