Kızlar 38+4 oldum ama gebeliğin 10lu haftalrindan itibaren hep sırt ağrısı çektim. Bugün dıştan sonra sırtımda morluk tespit ettim. Ama ne zmandir vardı bi bilgim yok. Doktorum gebelige bağlı olmayabilir cildiyeye gitmen lazım ama kapalı dedi. Başınıza boyle bisi gelen var mı? Belimin sol tarafı ve ayağım artk tutmaz oldu. Bi de normal dogum dusunuyoruz ama nasil yapicam bilmiyorum. !