Ozlemcyln Bugün hastneye gittim son adet tarihine göre 25+3 olan bebeğim ultrasonda 26+3 haftalık gözüküyor boyu 35 cm kilosu 1000 gr dendi sizlerin bebeklerinin kilosu boyu kaç acaba sanki bebeğim biraz kilolu gibi geldi bana 😊
Mervedicle Ozlemcyln canım bu haftalarda fazla kilo alımı normal bence kas yapısı oluşuyor blogda okumuştum bende 22+2 de gittim aradan 6 gün geçti bir daha gittim 160 gram civarı almıştı kilo normal dedi doktorum şuan 25+1im malum olaylardan gitmedim doktora herhangi bi problemim yok diye bizimde o civarlardadır diye düşünüyorum
Gul-08 Ozlemcyln ben de tam 25+3 te gitmiştim 850gramdı, doktorum gayet iyi demişti, sizinkinin maşallahı var o zaman☺️
Bulutalazinannesi Maşallah ilerisi gözüküyor, ama nazar değmez inşallah böyle şeyleri yazmasanız daha iyi olur diye düşünüyorum ben çünkü nazara inanıyorum. Bende 23+3 deyim 1 aydır hiç gitmedim uzun bi sürede gidemeyeceğim herhalde.
Ozlemcyln Bulutalazinannesi aslında haklısınız bende merak ettm çünkü kendi doktorum yoktu başka bi doktora gittim o da doğru düzgün ilgilenmedi söyleyip geçti bende normal mi değil mi bilemedim sizlere danışayım istedim 😊
Ozlemcyln Mervedicle olabilir canım kendi doktorum yoktu gittiğim doktorda ilgilenmedi doğru düzgün o yüzden sorayım dedim