Rabia-22 hahaha eyvahhh 😀🙀 ben dedim en başta suya atılan vitamin ilaç vermeyin bana, çok tiksiniyorum hiç içemem falan diye. İdrar enfeksiyonu olursan mecbur 1 kerelik vermem lazım demişti, senin dediğin felaket ilaç demek ki 😀 bu mikrop belirtileri ne canım, sen ne hissetmiştin? Benim kan testimde mikrop çıktı, idrar tahlili yaptırcam doktor ona göre söylücek. çok farketmedim ben bişey de kanda çıkınca şaşırdım