Benim hep kızken adetlerim duzensizdi hc bı zaman gunumde olmuyorum bilmem günümü hastaneye giderdim hep polistikover kistin var diyodu doktor bu ileride çocuk için problem olur mu diyodum evlnnce gorucez diyodu tedavi gerekebilir diyodu çünkü yumurtalıkların tembelmis bnde o günden snra hep bı hafta sabah akşam soğan suyu kaynatıp sabah akşam taze taze içerdim snra ara verirdim sonra tekrar ve kendimi bildim bileli hep akıntım vardı temmuz ayında evlendim hep içimde bı korku vardı acaba çocuğum olmaz mı diye evlendikten 20gun sonra hamile kaldığını öğrendim ☺️şuan 36+5 im ama ben hep soğan suyunun faydasını gördüğümü söyleyebilirim sadece çocuk için değil iltihap içinde kış içinde iyi abartmamak şartıyla Rabbim isteyen herkese nasip etsin banada dua edin gün sayıyorum mi 🤲