Nrs1234 benim ikinci gebeliğim ilkinden tecrübe ile aklıma geleni söyleyim kuzum 10 tane alt üst takım aldım 0-3. 5-6 tane tulum aldım 10 tane kısa kol uzun kol cırcıtlı badi aldım 0-3 gerisini 3-6 ay aldım yeterli geldi gözüme zaten sonrasında da alınır yetmezse 0-3 fazla gerek duymadım 10 adet takım falan yeter kuzum