Eda7776 17 haftaya yeni girdik bazen tansiyonum düşüyor gözlerim kararıyor bu neyden kaynaklanıyor acaba iyi ve sağlıklı şeylerle besleniyorum bol su içiyorum ama neden böyle oluyor anlayamıyorum konrtole de gidemiyorumm sizde de öyle oluyor mu☹️☹️🤔
nur-kara Eda7776 tansiyon düşüklüğü normal canım cogu gebede olur. Yüksek olması sıkıntı yaratıyor düşüklük için yapılacak bisey yok maalesef… Ani hareket yapma özellikle sabah kalkarken yavasca kalk 😊
M-o-r-58 Eda7776 benimde hep düşük en yüksek tansiyonum 105/62 çıkıyor. Normal diyorlar bu ikinci gebeliğim ilkimde bazen çok düşünce serum takıyorlardı 🙄 ama yükselmesinden iyidir merak etme.. 🤗 Biraz tuzlu yemeye çalış hergün tansiyonunu düzenli ölç genede.
Zeroart Uzun süre aç kalmayın tuzsuz yemeyin ve günde bir tane maden suyu için derim, ben böyle yapıyorum. Tansiyonum düşük ama başdönmesi olmuyor.