Kızlar merhaba, 13+6 dayım. Ve geçen salı 13. Haftamın ilk günü fena kanamam oldu doktora gittim o günden beri yatıyorum evde progestan içiyorum. Kanamam kesildi ama pembe kahverengi ve beyaz akıntım devam ediyor. Bugün sabahtan beri akıntım hiç durmadı (yine kan değil) ve düzenli aralıklarla sancı giriyor kasığıma. Ve sürekli olarak 3-5 dkda bir 10-15 saniyelik kasılmalar. Bu haftalarda böyle kasılma yaşayan var mı? Doktorum adet sancısı gibi sancın olur dedi ama ben adet sancısı yaşayan biri olmadığım için kıyaslama yapamıyorum. Doğum sancısı neye benzer? Lütfen yardımcı olur musunuz?