Tbusraaa Adbrs-20 Cuma hürmetine ve ülkemiz için okudum bende. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah. Tez zamanda kurtulmak dileğiyle 🤲🏻
NurtenB Adbrs-20 canım ben 10 tane okurum yarına inşallah bi aksilik olmazsa. Rabbim niyetini kabul etsin inşallah. Bizleri duâlar, allaha inancımız ve tedbirlerimiz koruycak inşallah
Adbrs-20 NurtenB evet canım ama niyetin önemli sen yine de oku istersen rabbim kabul etsin inşallah 💕