Merhaba KızLar..Dün doğum koçumla konuştum bir başka bayanın suyu geldiği halde eve göndermişler sancisi ve açılması olmadığı için..Bir hamilenin suyu gelince bebeğin hareketleri karinda nasil hissediliyor ? Suyu gelen hamileler o an neler hissettiniz ? Doğum koçum dün su gelse bile bebeğin yaşayabileceğini söyledi ..Rahim kendi kendine su üretirmiş ..