sskilic3458 12+5′im hastaneye virüs dolayisi ile 1 aydır gitmiyorum cinsiyet öğrenmek için gitsem mantıklı olur mu çok sabırsızım 😏
brnr09 sskilic3458 daha cok erken canım 12de kız gibi demişti ama 15te erkek olduğunu öğrendik kesin olarak 🙈☺️
ilkbahar sskilic3458 bu zamanda cinsiyeti kesin olarak söylemesi zor ya… Bana o haftalar hiç kesin konuşmamıştı doktorum 🙂😄
sskilic3458 Merve_kucuk evet doktorumda söyledi ama herhangi bir şikayetin yoksa şu durumda gelmemen daha mantıklı dedi napicam bilmiyorum of :(
sskilic3458 brnr09 rabbim saglikla kucagina almaya nasip etsin insallah,internette okudumda çocuğun gelişimi iyiyse söylebilir dedi heycandan catlicam tek durma nedenim virus 😏
Merve_kucuk sskilic3458 Hastaneye gitmeyi düşünüyorsan ikili testinide yaptır en fazla kaç dakikanı alıyor sanki☺ cinsiyetede gelirsek bebeginize bağlı 😊 Kuzenimin eşi 11 haftalıkken öğrenmişti kızı olacağını 😌