Nslhn2019 spinal anestezi oldum canım öğlen girdim ben doğuma allaha şükür iyiyim birazdan yürütcekler iğnede abarrtiklari kadar değilmiş ikinci doğumum ilki genel oldu bu spinal oldu ikiside rahattı benim için illaki doğum sonrası ağrı oluyor o kadarı da normal ama ben sadece yarim saat bir zorlandım odaya geçince ağrı kesici vurdular sonra düzeldim