ebruaren Hangı takviyelerı alıyorsunuz?Omega 3 veya balık yagı kullanıyor musunuz? Kullananlar ısımlerını de yazabılır mı?
Cans ebruaren Imom ve Efa1200 dönüşümlü kullanıyorum . Değerleri yeterli . Imomda ekstra mineral/vitamin takviyeleri olduğu için birde demir ilacı kullanıyorum . Bebişim gayet sağlıklı çok şükür ❤ Bize yeterli geliyor 🐣
Madrapella Ne ı mon we magnezyum kullanıyorum benim de axaba eksik mi kalıyorum. Diye şüphelerim var tek ilaç ile
jrarya FeriDEniz merhaba gyno ferro hakkında yazılanları okurken yorumunuza denk geldim ben daha yeni 24. Haftaya girdim decavit ve osteocare kullanıyodum decaviti günde bir osteocare sabah akşam şimdi birde doktorum gynoferro verdi sabah tok karnına al dedi ama iki gündür bağırsaklarıma dokundu aç karnına gynoferro içiyorum saat 7 de 12 gibi osteocare ve decaviti içtiğim anda mahvediyo beni sizin içme süre ve zamanlarınız nedir acaba paylaşırsanız sevinirim 🙏🏼😌😇
ebruaren Ben de demir ilacı,d vıtamini ve decavit kullanıyorum.henuz omegaya baslamadım .sıze doktorunuz mu önerdi?
Eladmn jrarya beni cok rahatsiz ediyordu birde yemekten sonra en az 2 saat gecmesi gerekiyor yutmam icin hapi oyle demisti doktorum. Ve yuttuktan sonrada 1.5 2 saat sut urunleri cay kahve vs tuketmemek gerekiyormus. Bende bu uygulama kabizlik ve mide bulantisi yapti. Doktoruma danistim gece yatmadan yut oyle yat dedi simdi oyle yapiyorum. Herhangi bi sorun yasamiyorum
jrarya Eladmn bende sabah kalkarkalmaz içiyorum masayı hazırlayıp kahvaltıya oturmak bi saati buluyo ilk başta beni ishal yaptı ama şimdi alıştı bünyem ilaca allahtan 😌