Sivas580 Kizlar 3 gundur cok siddetli kalca agrim var geceleri artiyo bacagimin ustune basarken aniden velen bicak saplanmasi gibi bisey bu durumu yasayan varmi😞
Mavikelebk120 Sivas580 Ben aynı şeyleri yaşıyorum hatta şu an evi işi yaptım. Belim ve adet olacakmış gibi ağrım başladı dört haftalığım senin bir bilgin var mı
_Merveozdemir_ Sivas580 aynı sıkıntı bendede var canım 29+2 deyim bende felçli gibi oluyorum ayağımın üstüne basamıyorum 🙄
Busegulce Sivas580 bende 30. Haftadayım 1 haftadır böyle oluyo aniden bacağımın kalçama birleştiği yere bıçak saplanır gibi aynı şey kasıklarıma da oluyor
Glcnazz10 Sivas580 bende ayni şeyleri yaşıyorum enfeksiyonda oluyormus dikkat edin bi de bana varis doktoru dedi her hamilede fıtık olurmus belde o dogum yapınca geri gidermis
Sivas580 Mavikelebk120 o ilk baslarda olabilio is yapinca oluyo dinlenince gecio gecer sizinkide insallah
Ebruozcann Bende 25 haftalık hamileyim aynı sıkıntı bendede var bazen olduğum yerden kalkamıyorum bile
Buse80 26 haftalık hamileyim aynı şey bendede var canm magnezyum ictim ama yinede aynı uzun zamandır var bende yeni degil daha önceki haftalarimdada vardı
Sumru Sivas580 çok geçmiş olsun bende 9 ve 10. Haftalarımda çok yaşadım o kalça ağrısını oturunca kalkamıyordum kalkınca oturtamıyorum doktorum magnezyum ilacı verdi onu kullandığımdan beri ağrım kesildi şükürler olsun 🙏🏻
_Merveozdemir_ Sivas580 valla ben hareket ettiğim zaman çok oluyo genelde hareket etmesek doğuma zarar etsek böyle oluyo 🙄 hiç bilmiyorum napcaz