Cileklina 18 haftaligim karnim sanki patlicak gibi bide kasiklarim hafiften agriyor karnimin genisledigini fark ediyorum ondan mi acaba bilgi verirmisiniz.❤
Marguerite Cileklina ondan olabilir canm bende ara ara gerginlk hissediyorm çatlıcak gibi sanki karnm oluyo büyüyo sanırım karınlarımız
Zeyyynneep Cileklina bende aynı durumdayım 18+4 'le gidiyorum karnım sanki içten gerildi ve patlayacak gibi hissediyorum. Nefesim kesiliyor bazen. Ara ara kasıklarım da sancı oluyor. Bende neden oluyor merak ediyorum. Herkes bebek büyüdüğü için diyor. Ama hala daha bebeğimi hissedemedim
Ladess Karın büyüdğü için dedi banada dr ,özellikle akşamları fena geriliyorum bende kasıklarıma kadar ,
Cileklina Zeyyynneep doğrudur canım benimde ilk gebeligim 👦 erkek oğlum olacak ve daha bende henuz fazla hisedemiyorum tam olarak 20 haftalık ta net belli oluyormuş sanki ☺