Bsrozdmr1305 sorma bende 3.seneye giricrm evlilkte. Evlendiğimizden beri susmuyorlar. Gurbetteyiz bide Mardin de oturuyoruz tayinden dolayı insan burda bebeği daha çok arıyor tekiz hiç kimsemiz yok. Arkadaşlara derdini anlatıyorsun anlamıyorlar stres yapma deyip gecistiriyorlar yaşamayan anlamıyor bizi malesef 😔😔