Laloba Kızlar biraz önce kontroldeydim pandemi hastanesi olmamış haberiniz olsun ama kontrollere tek giriyorsunuz
Halidemat Laloba evet duymuştum kime gidiyorsunuz orada? Ben medar önceki doğumumu orada yapmıştım şimdi ikinci için de oraya gitmeyi düşünüyorum
Laloba Zhr23 onu sormadım zaten hertürlü eşim kalacak benim ama dediğim gibi muayeneye bile almadılar içeri refakatçi de 1 kişidir. Personeli bile azaltmışlar çünkü