Benimde 20+3 oldu çok şükür bende yarın gidicem keyfi gidilen bir yer değil bebeğiniz için bence gitmelisiniz . Maskenizi takın eldiven giyin kimseyle yakın temas kurmayın yani dikkat ettikten snra mecburen gidilcek . Bende detaylı ultrasona giricem bakalım ilaç mı vericekler yada söylemeleri gereken önemli şeyler olur aksatmamakta fayda var🌼