Bsgl Dün akşam 9 gibi başladı ağırlarım önce karın sertleşmesi sonra adet sancısı gibi ağrılarım oluştu. Düzensiz kramplar girdi en son belime vurdu yanında şiddetli kusmalarımda başladı sabaha kadar kıvrandım sabah doktora gittim. Bebeğim en son 30+4 de makat gelişliydi bugün baş geliş dönmüş ama sertleşme devam ettiği içim iyi bir şey değil dedi doktor. Nst de sancı çıkmadı pek ama çok ağrım var hala. Ciğer geliştirici iğne verdi 2 doz yarın yaptıracağım. Kilo alımı birazcık yavaşlamış maalesef çok üzüldüm😔😔