Bende sizin gibüydüm en fazla 48 kilo idim: ve adet olmazdım. evlendikten sonra yavaş yavaş 52ye çıktım.26yaşımdayım.
Ramazan gelir giderdi ben yaşlılar gibi full oruç. 23 yaşımda felan Hayıt suyu içtim. Sanki biraz fayda oldu gibi emin değilim. Doktora da gittm ama ilaç kullanmadım. Evlenirken kendime söz verdim 1 sene Doktır doktır gezip psikolojimi bozmicam dedim. Eşimde evlenmeden önce ve sonra sormuşdu bu durum cocouk sahibi olmaya engel mi diye. Merak etme sen ruhu yaratılmışsa doğar o çocuk dedim. Nitekim ilk bir yılımız da 2 kez adet olmuşumdur. Tam 11.
ayımızda randevu aldım tedavi için, gittiğimde hamilesin dedi dokktır.
Ben kendimi bilidğim için hiç korunmadım.ilk aylarda hamile kalmaktan kortum ama yinede adet olmuyorum diye saldım çayıra, yeni evli oldugumuz için çok sık birlikte oluyırduk, böylece zaten sınırlı olan yumurtlama Günlerini kaçırmamışsın dedi doktır.
Benim sırrım sıksık cinsellik oldu yani.