Aydeniz09 Kızlar tetanoz aşısını kaçıncı hafta da yaptırdınız? 19 haftalığız doktorum 2 hafta sonra sağlık ocağına git yapsınlar dedi. 21. Hafta oluyor geç kalmış olurmuyum.
Aydeniz09 ilkbahar Belki bende 20. Haftanın içinde giderim. Sağlık kocağına gitmem yeterli olacaktır değil mi
Hll34 Bende dün yaptırdım 20+3ken yani ikinci dozu da bir ay sonra tam gel dedi yine 25 nisanda 2.doz var tekrardan giderken maskesiz sakın gitme sağlık ocağı maskesiz hasta almıyor çünkü canım içeri
ozgeaa Bende 17+4 haftalığım. Sağlık ocağındaki ebem hissetmeye başladı mı diye sordu bende tam olarak hissetmiyorum dedim. 2 hafta daha bekleyelim dedi
Meryem15Denizzz Aydeniz09 ben 20 de ilk dozu 24 de ikinci dozu yaptırdım 3 gün önce. Ama tavsiyem 2 gün duş alma ben virüs yüzünden aldım duşu şuan kolum ağrıyor parmaklarıma vuruyor ağrısı