Haticeninzeynepi 35 haftalık hamileyim bugün suyumun fazla olduğunu söyledi doktor erken doğum olabilir dedi ama bebek çok şükür iyi bu durumda olup gününü tamamlayan anne - bebekler var mı acaba ne önerirsiniz 😘
Simgesydn Haticeninzeynepi eşimin teyzesi suyun fazla olmasından 34. Haftada doğum yaptı bebek küveze bile girmedi. Gelişimi iyi demiş doktor kordonda dolanmış suda fazla olunca riske girmek istememiş.
Simgesydn Haticeninzeynepi benimde 23 24. Haftalarda fazlaydı. Şekerde çıkmadı. Doktor karbonhidratlı yiceklerden uzak dur dedi. Tatlıya dikkat et dedi. Paketli ürünler tüketme dedi. Bir ay sonra normale dönmüştü
Hapyyli10 Sanki kendım actım konuyu canım bende 35 haftalıgım hastaneye yattım ıkı gun once suyum fazla oldgu ıcın sancılarım baslamıs cıger gelıstrıcı yaptılar serum taktılar yatıyorum beklıyorum
Haticeninzeynepi Hapyyli10 çok geçmiş olsun inşallah bir an önce çıkarsınız hastaneden bana bi sorun olmaz dedi doktorum her şey yolunda sadece erken doğum olabilir dedi acil durumlarda beni ara dedi
Hapyyli10 Haticeninzeynepi canım ben dogurdum aksam bebegım kuvezde 2.300 dunultrason kılosu ama kc kılondogdu blmoyorum
Haticeninzeynepi Hapyyli10 Ya hayırlı uğurlu olsun sağlıkla çıkarsınız inşallah hastaneden benim de bebeğim şuan 2450 kiloymuş küveze mi aldılar çok kalır mıymış Allahım yardımcın olsun 🙏🏻
Degisken Suyum fazlaydı 38+2 de suyum gelmişti sızıntı şeklinde bana yada bebeğe bir eksisi olmadı su fazlalığının