Minikmucizemmmmmmmmmmm Kizlar yeni doğum yaptım oglum 14 gunluk fakat gogus ucu yaralarim var önerebileceginz neler var ayva cekirdegini denedim hametan krem madessol krem fito krem bunlari denedm bi faydasını görmedim bunun disinda etkili önerebileceginz bisey var mı
tugcebyl Minikmucizemmmmmmmmmmm yeni dogum yapmıs bi arkadasım gümüş göğüs kalkanı kullanıyormus yaralarına iyi gelmis göğsünden akan süt kalkanın icinde kalıp orayı iyileştiriyomus sanırım
Nesizade05 Minikmucizemmmmmmmmmmm boş ceviz kabuğunun içini balmumu ile doldurup göğüs ucuna koymak birebir iyi geliyormuş kullananlardan duydum
isimsizbebek Minikmucizemmmmmmmmmmm bende herşeyi denedim gümüş kapak da aldım am fayda etmedi yara çok olmadı ama çok acıyodu avent göğüs kalkanı aldım onunla iyi oldu biraz. Bir de emzirdikten sonra kendi sütünüzü sürün biraz öyle açıkta bekletin göğsünüzü
begumseker Minikmucizemmmmmmmmmmm benim de tek göğsüm çok kötü yara olmuştu çatlak. Kremler ve ayva jeli işe yaramadı. Gümüş kapak çok iyi geldi bana. İçine sütüm birikiyordu emzirmeden boşaltıyordum belki de biriken süt iyileştirdi gerçi bilemiyorum🤷🏼♀️ Bide o kahverengi alanı tam kapmasını sağladım sonradan hep sadece ucunu alınca malesef böyle yaralar oluyor
Minikmucizemmmmmmmmmmm tugcebyl anladm cnm bi tek bu tarz seyleri kullanmadm cesit cesit krem kullandm bide bunu deneyeyim
Minikaa Evde açık gezin göğüsleriniz tek çare bu oldu bana hersey kullandım geçirmedi açık gezince kendine geldi
Asd92 Minikmucizemmmmmmmmmmm canım bende 13 gün önce doğum yaptım ilk günler o kadar acıyodu ki çatlayacaktı zaten emzirmekre zorlanıyordum. Yaşlı bi teyzE var Komşum o geldi her emzirmede karbonatlı suyla sil dedi bende öle yaptım iki günde rahatlattı şimdi hiçbirşey kullanmyorum sadece emzirdiktemçn sonra streç varya onda koyuyırum
Esr36 Minikmucizemmmmmmmmmmm göğsünü sürekli karbonatlı su ile sur kuzum bide emzirmeden once akam sütten az birsey ucuna sur zamanla geciyo canim ben 1 aylıgim 1 haftadır falan anca iyi oldu