Zeyno_ doğumdan cıkınca elbise olanı giyittiler ve hastane boyunca onu giydim penye ve esnekti cok rahattım tavsiye ederim . Fotoğraf cekiminde elbise olanla sabahlığımı giyiverdim hiç kendi aldığım güzel geceliği aramadım ilk doğum sonrası . Cıkarkende normak eşofmanımı ve sweet giydim cıkısta rahat olcağın bsy bakarsın o cokta mühim değil