SevdaKurudere Bebeğinizi ilk seyirme şeklinde hareketini sağda mı hissettiniz soldamı ve cinsiyetleri neydi acaba hani genelde sağda ise erkek solda ise kız derler ya ☺🙃
NeslihanPiaAbac SevdaKurudere allah allah daha neler duyacağız acaba😁 Ben hatırlamıyorum bile ne taraftaydı.hani tatlıyı eşsiyi duydum vs ama bunu ilkkez duyuyorum
-gyns- SevdaKurudere Ben hep solda hissettim🤩.. Neredeyse 20 haftaya kadar.. İlk başlarda pıt pıt şeklinde hissediyordum.. 21- 22 hafta gibi elimi karnıma koyduğumda elime dokunduğunu hissettim😍.. Cinsiyeti erkek👶🏻..
SevdaKurudere NeslihanPiaAbac bebek sağda hareket edince yani sağda olmuş oluyor o zaman erkek derler çoook eski bi inançtır 😄 solda ise kız bakalım tutuyormu ilk hareket ettiği anı hiç unutmam iki evladım var başka bi duygudur o
MetehaninAnnesi Ben daha 6 haftalık hamileyim ama sağ tarafıma yatınca batıyor neden bilmem orda hissediyorum. Keseyi de sağ tarafım da görmüşlerdi.
SevdaKurudere MetehaninAnnesi 6 haftalıkken bebek hareketleri hissedilmez Cnm bebek daha yeni oluşuyor sen ağrı yada batma gibi oluyor o haftalarda rahim büyüyor çünkü
SevdaKurudere Benim iki kızım var birini ilk sağda diğer kızımı solda hissettim şimdi yine sağda üçüncü bakalım 🤩😇
SevdaKurudere Burası Türkiye Güzel yurdumun güzel insanları karbonata işeyip cinsiyet tahmini yapmışları gördü bu memleket 😂🙈 şaşırmamak lazım işte sabırsız bi toplumuz genler böyle
ozdenarda SevdaKurudere benm hep sag tarafimdaydi sag tarafta tekmelerini hissettm hala sagda minnos bir kizim olucak insallah❤
Haticekckylmz SevdaKurudere herkesin farkli demek benm hep sol kasigim agiriyordu dr soldan ilk basliyordu bakmaya 8.hafta ultrasonunda falan sola yakindi oglum olacak hayirlisiyla 💙🐣👼