Hllymn inşallah durur ilerleyen haftalara kadar duayı bırakmayın ve dikkat edin bol bol. Ben 21. Haftada sancılanmıştım dikişimde yok rahim boyu daha kısa dikiş atmadılar çok zor şeyler yaşadım devlet hastanesinde doğum yapayım diye bekliyordu doktorlar. Haftada iki iğne, her gün progestan günde 2 tane, gebeliğin başından beri kan sulandırıcı ve en önemlisi dua 🤲🏻 sürekli yattım sadece lavabo için kalktım yemeği bile yatarak yedim hamd olsun bugün 35 haftalık olduk şimdi dua ile sabırla sağlıkla kucağımıza alalım diye bekliyoruz ama şu 2-3 haftayıda atlatırız inşallah şimdi bide salgın çıktı hastanede bırakıp gelmeyeyim diye dua ediyorum 😔😔