Meraba sevgili annişlerim 29 subatta bende doğurdum ancak yazma fırsatı bulabildim hamileliğim çok rahat geçmişti aslnda 34. Haftaya kadar o haftada yuksek tansiyon karaciğer enzim yuksekliği ve2 hafta gelişme geriliği vardı erken doğum olucaktı ama olmafı çok şukur ki tansiyonu tuzsuz yiyerek hallettik ilaç kullanmadm enzim yuksekliği ise kasınma olmuyodu bende sadece yuksekti decavit vitamin ilacı ve gyno fero sanol kan ilacı kullanıyodum bunlardan kaynaklıyöış ve ilaçları bırakyıktan 2 hafta snra değerlerim normale dönmüştü çok şükür ki gelişme geriliğini ise sadece karın cevresinde vardı onuda burda okumuştum sütle nesquik bende işe yaradı gerçekten önce 1 hafta ya düştü gerilik snra 2 hafta içinde yakalfı zamanını gelelim doğum hikayemeeeeee saat 8 gibi nişan denilen sey geldi ama sumuksu bı yapısı yoktu kahverengi de değildi kan gelmişti bende herkezn farklı olabiliyomuş 1 gün öncesi ishal ve kusmam oluyo du su bile içsem cıkarıyodum aslnda doğum belirtisiymiş ama bn anlamadm arada bi karın agrısı da oluyodu ama saniyelik vurup geçiyodu megersem doğum başlamış bilee🤣😍 nişan geldikten snra duşa girdim saçımı düzleştirdim makyajımı yapıp öyle hastaneye gittimm çunku çok zorlamıyodu o gelen sancı 3 saat snra hasateneye gittik acilden giriş yaptık ve alttan mhayne ettiler ben şoookk 6 cm açılmam varmış meğer ilk doğum olduğu için ben bukadar beklemiyodum açıklıgı 1 2 cm ancadır diye düşünüyodum beni direk doğumhaneye çıkardılar hemen suyumu patlattılar açılma 7 cm olmuştu acılma buraya kadar herşey güzeldi hiçbişiy zorlamıyodu beni ama suyumu patlattıktan snra gerçek sancıları hissettim ve beni en çok yoran kısım burasıydı yatarak sancı çekmek 2 saat anca çektim çok şükür ki açılmam hızlı ilerledi bunda hurmanın etkisi diye düşünüyorum son 1 ayda başladm yemege gunde 2 şer tane ve doğuma giderken yolda 6 7 tane yedim ☺️ 7 cm den snra belden aşşagı sıcak su tuttum bununda etkisi oldugunu düşünüyorum kendi sancımla oldu çok şükür ki 37+4 de doğurdum prensesimi aldm kucagıma allahm her isteyene nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu herkese bnm gibi kolay doğum nasip etsin inşallah ♥️♥️♥️🙏