Kızlar dün gece hafiften ağrılarım vardı sabah kalktim tuvalete gittim afedersiniz nişanım gelmiş baya geldi kahverengi leke. Hastaneye gittik nts bağladılar alttan muane ettiler açılma yok eve gönderdiler sancılarım 10 dk da bir geliyo. 40 hafta 2 günlük olduk doğum ne zaman olur sizceeee