Kızlar malum kuaförler kapandı . Özel bölgemi kuaförde aldırıyordum . Şimdi 32.haftamdayım ikiz bebeklere gebeyim.. Şuan erken doğum riskimiz yok ama ne olacağı belli olmaz o yüzden tedirginim.. Önümü göremiyorum , eğilemiyorum.. Sizler temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz bana fikir verebilir misiniz?