Yeni_anne_ Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. Bebekle ilgili bir problem çıkmadı ama benim rahmimde miyom varmış doktor çok açıklama yapmadı şimdilik bi sıkıntı yok erken doğuma falan yol açabilir dedi. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi.
morsunbul95 Yeni_anne_ her bayanda olan bişey Dr danışın eğer o ciddi bişey değilse telaş yapmaya gerek yok . Ben ilk muayemde öğrendim 2 yada 3 santim kist var dedi Dr her bayanda olur genelde doğumdan sonra yok oluyor ciddi bir sorun yok dedi . Her kontrolde bakar problem yok der.
Minnaksever Çok büyükse ya da yeri tehlikeliyse sıkıntı oluyor o da çok nadir. bende de var ama küçük hep takipteydik büyümedi çok şükür
Yeni_anne_ Minnaksever Vallahi hamilelikle oluştu galiba öncesinde yoktu çünkü öyle bi problemim 45 mm’ymis.
Yeni_anne_ morsunbul95 Yok ya benim bu gune kadar belli degildi bugün öğrendim 45 mm yazıyor verdiği kâğıtta ama bilgim olmadığı için bayağı taktim kafaya doktor da anlatmadi bir şey.
Minnaksever Yeni_anne_ benimki de 3,5 cm buyumezse bişey olmaz bence gözün korkmasın istersen başka doktora da görün
Yeni_anne_ Minnaksever Şu virüs bitse de rahatca gitsek hastanelere☹Dışarı adım atmaya korkar olduk😖Sordum aile hekimine sezaryen olursun doğumda alırlar dedi. Normal doğum istiyordum hep😔