Serpilceeee
güvendiğin bir diş doktoruna sadece muayene olmak için gidebilirsin. Çünkü sürekli parol içemezsin. Üçüncü trimestarda olduğun için işlem de uygulanmaz. Ama diş hekimi dişinin neden ağrıdığını tespit edip doğum yapana kadar yapabileceklerin konusunda seni bilgilendirir. Coronovirüs sebebiyle devlet hastanesi yerine özel muayene ve özellikle de acil tedaviler dışında işlem almayan çalışmayan muayeneleri tercih etmeni tavsiye ederim.