Kbraozak Merhaba hanımlar bebeğinin kilosu bir hafta geride dedi doktor çok önemli olmadığını söyledi ama insan yine de telaslaniyor.burdan okudugun kadarıyla nesquik bebeğe kilo aldırıyor demişlerdi. Ceviz vs h Yemeğe çalışyorum başka ne kilo aldırır bildiğiniz şeyleri paylaşırsanız sevinirim❤
Tumurcuq Kbraozak benmde 10 gun gerde ya😔 31 haftada 1500 du sadece…ne yapcam hic bilmiyom…sen kac haftaliksin ve kac kilo
Aysegulssss Tumurcuq Kbraozak Muz , yoğurt mercimek va tavuk suyu corba tahin helvası. Keçiboynuzu pekmeZi
Echche Kbraozak benim arkadaş 4 kg doğurmuş. Muz, süt, ceviz, kaşar peyniri çok yemiş. Sende ye demişti bana
Kbraozak Tumurcuq bizde bugün gittik kontrole 31+4deyiz 1.500 dedi doktor. Bir haftalık gerilik çok önemli değil ama yine de takip edelim dedi
Hatcefatma Doğal şeyler tüketim derim muz ve süt kilo yapıyor muzu blendrda geçirip muz katip koyu kivamla icebilirsnz. Kasar da kilo yapıyor bebeğe
Kbraozak Hatcefatma ne kadar çok kaşar peynir yiyorum anlatamam yani eşim hatta kaşarı çok tükettiğim için tek onu yiyorum die kızdı Echche
VLD-61 Kbraozak canım ben günde iki yumurta yiyorum.Peynir ve kaşar peynir sabah muhakkak yiyorum.her yemeğimde muhakkak yoğurt var.fındık yiyorum.bebeğim çok kilolu diye bugün şeker testi yaptım.
Kbraozak VLD-61 benimde günde 1 yumurtam mutlaka var peynirin her çeşidini çok tüketiyorum acikcasi bebeğim için korktum
Deleted5544 benimde bir hafta gerilik vardı o hafta full toz nesquik ve süt içtim 1 haftada 2 haftalık gelisim gösterdi ☺️
Echche Hatcefatma 😀🥰 çok zorlandım doğum yaparken dedi. İlk çocuğu 2 küsur doğmuş onları yememiş. İkinci bebekte bu dediklerimi yemiş 4 kg olmuş. Sen abartmadan ye 3 buçuk falan doğsun. 4 kg zor oluyormuş korktum ben 😀😀
Yelz_91 Kbraozak canm kaşar peynir , süt, yoğurt, ceviz, yeşil mercimek , et, balık, protein çok qüzel kilo aldırıyor… ve yemekten sonra soluna dönerek otur yada sola doğru uzan..
Edanurdg Kbraozak kadın doğum ve diyetisyenimle görüştüm bu konuyu daha öncesinde hiç bi besin tek başına yeterli değilmiş Bana herkes muz Ve kivi derdi ama günde 2-3 defa azar azar meyve tüket ceviz-badem tüket bol su iç gün içinde 2bardak süt ve 2bardak kadar yoğurt tüket ara -ana öğünler de hangisini istersen düzenli beslenirsen kesinlikle bebeğinde sağlıklı kilo alır
Echche Kbraozak sütün içine muz koy ceviz at canım istersen de pekmez biraz öyle karışım yap iç. Kaşar yemeye de devam et. Muzla süt bencede yarıyordur bebeğe. Ben içtiğimde kıpır kıpır oluyor seviyor 😀
Echche Kbraozak yarar bence. Ben en son gittiğimde birkaç gün önde gidiyordu. Sen bunu takıntı haline getirme moralini bozma herkes doğum yapıyor doktor seni yönlendirir çok olumsuz bişey görse zaten riske atmaz ki. Bide daha zaman var dikkat edersen doğana kadar düzene girer canım 😘