EsraUlusoy ben 13. Haftamdayum en başından beri aynı şeyleri yaşıyorum o kusma ve bulantılar sonra yerini ekşimeye ve ağızda kalan acı buruk tada bırakıyor süt peynir salçalı yenekler herşeyden tiksinmiştim ve hala evde yemek pişmez ve ben hala aynı şeyleri yaşıyorum geçmiyor yani maden suyu biraz rahatlatıyor naneli şeker sakız muz bastırıyor dilerim çok kısa yaşarsın zor yani öğürürken ve kusarken oturararak zorla mideni 😉