Kızlar dikkat edin yaaa bence … sonra veririmlere bırakmayın, kontrollü gidin. 24+5 im 52 ile hamile kaldım şu an 55 .. doğurana kadar kendime 4-5 kilo daha alma payı bırakıyorum… sonra ne uğraşıcam kilo vermek için zaten bebiş geldiğinde süt olsun diye yine yememiz gerekecek .. yani doğumdan sonra öyle yeme işi bitmiyor… birde doğumdan sonra bazı arkadaşlar 10 kilo gitti falan yazıyorlar … doğru olabilir ancak sadece 3 kilo kaybeden de var !!! Kişiden kişiye değişiyor… siz önleminizi alın sonrasında zayıf bulursanız kendinizi sınırsız yiyin 😂😂😂🌺