Ben adet bitiminden beş gün sonra baslamistim yumurtlama dönemine de denk gelebiliyo . Benim gelmisti yani . Öyle bi durumda bebek daha iyi tutunuyomus İbrahim Saraçoğlu bı sikinti yok devam edilebilir demişti . Var canım benim böyle hikayeler cookk . Ya Şafii diyerek içtim ben ama dediğim gibi neye niyet neye kısmet oldu benimki . Rabbim isteyen herkeze hayırlısıyla versin evlat 🌼