Menekse_0104 doğum yaptım göğüs yarasından o kadar çektim ki inan normal doğum falan 50 kere daha yaparım ama o göğüs yarası beni mahvetti. Doktorum bana fito krem önermişti ben sürmemiştim akılsız başım. Son haftalarda sürmeye basla göğüs ucun catlamasın diye. Göğsünün kahverengi kısmını komple ağzına sokmaya calıs. Onun dısında lansinoh krem al emzirirken silmene gerek yok her emzirmeden sonra sür, göğsünde dursun krem. İlla yara olcak diye birşey yok. başına gelmesin diye bu önlemleri al.