İlk gebeliğimm ve cinsiyetimiz kız 4’cü ayımıza girdik artık yavaş yavaş alışverişlere başlamak istiyorum😇 yeni doğan için sizce kaç zıbın kaç kısa uzun kollu ve neler almam gerekiyor öncelikk🌸 doğumum agostosa denk geldiği için havalarda baya sıcak olucak ama en çok hangisinden almalıyım🙏