Nese_2770 29.haftadayım ve iki haftadır falan kahvaltıdan sonra tansiyonum düşüyor ve kalbim çok hızlı atmaya başlıyor , bu aralarda da nefes alamıyorum daralıyorum .. benim gibi olan var mı acaba normal bi şey mi bunlar
kubra1997 Nese_2770 normalmi bilmiyorum bende 2 haftadir o durumdayim 30+5 hagtaligim cok kotu oluyorum 2 defa disari cikiyorum biraz yürüyüs yapayim dolaşayım ama yok nefesim daraliyor bayginlik geciriyorum titriyorum dunde ciktim karnimda agri halsizlik yorgunluk kalp carpintim nefesim cok kötüydüm cok afedersiniz istigrafla sonuclandi baya kustum korkudan hastaneye gitmek istemiyorum😔
[silindi] Nese_2770 bende 11 haftalık hamileyim son 1 haftadır bende de var çarpıntı nefes darlığı sanki birisi boğazımı sıkıyor 😣
Merdgn Nese_2770 20 haftadayım ve ben de böyleyim.. hemn tansiyonuma bakıyoum normal ama kalbim fırlayacak gibi oluyor.. nabzım yükseliyor ve nefes alamıyorum. dışarı da çıkamıyorum kafamı camdan çıkarıp biraz nefes alayım diyorum çok kötü oluyor.. tuzlu su falan denedim hiç işe yaramıyor. :(
Nese_2770 kubra1997 bn de hemen yoruluyorum neden oluyor anlamıyorum kontrolüme de daha var . Çevremdeki insanların aklına gelen ilk şey şeker mi var diyorlar ama sanmıyorum
Nese_2770 [silindi] benim hamileliğim ilk zamanlarında da çok oluyordu her gün ağlıyordum doktor normal olduğunu kalbinin bebek için de kan pompaladığını o yüzden hızlı attığını söyledi hızlı attığı için de sanırım nefesi tam alamıyoruz
[silindi] Nese_2770 ay bide bugün sanki birisi sırtıma bıçak sokuyor bilimiyormuusun nefesim kesildi vallaha kalp krizi geçiriyorum sandım 😂
kubra1997 Nese_2770 inseALLAH birsey yoktur bir makalede okudum halsizlik yorgunluk normal diyor ama asiri iyi degilmis doktorum sık sık dinlen diyor