42Gizem42 Güzel hamişler bende iştahsızlık başladı ve ağzımda da değişik bir tat var bu normalmi sizde de oldumu veya oluyormu?
NisaMomy 42Gizem42 bendede başladı resmen yemesem olur yani zorla yiyorum ama benim gebelik 29+5 🤷♀️
42Gizem42 kubra1997 ben daha yeni gebeyim canim 6+6 ym çok sevdiğim şeyleri bile yiyemiyorum tiksiniyorum