Arkadaşlar merhaba bütün hastanede şeker yüklememi yaptırdım doktor yoktu zaten sonuçları kendi doktoruma gösterecektim fakat hemşire tekrar sonuç almaya gelme e nabız dan bakabilirsin dedi tamam dedim ama giremiyorum e nabıza şifre istiyor kullananlar bana yardımcı olabilirler mi