Benim bildiğim kadarıyla adet tarihi doğum için baz alınır ve çoğu doktor son haftalarınızda kontrolleri aksatmayın diyor su azalması, kordon dolanması ya da kaka yememesi adına. Bence doktorunuzla iletişime geçin yine takip ettiğim doktorlar eğer haftanız geldiyse normal doğum için ısrarcı olmayın önümüzdeki günlerin ne getireceğini bilmiyoruz diyor. Bir de eğer devlet hastanesibe gidiyorsanız bazı devlet hastaneleri vaka olduğundan dolayı başka hastaneye yönlendiriyor siz yine tedbir amaçlı en kısa sürede doktorunuzla görüşün en azından içiniz rahat olsun ve son dakika değişik bir durumla karşılaşmayın bence