İkinci gebeligim kalp atışı durması sebebiyle sonlandırıldı. Şuanda 6+6 haftalıgız. Şimdi geldim hastaneden saglıklı haftasıyla uyumlu dedı bazı testler yaptı toksoplazma fılan onlardada şükür bır sıkıntı yokmuş. Şuan çok mutluyum ♥♥♥🎀🎀🎀 Var mı bizimle aynı olanlar?