21 haftalığım 2 gündür bebeğimin hareketleri çok güçsüz o kadar ki tereddütte kalıyorum bebeğim mi diye hatta daha öncesine kadar vurunca dışarıdan bile belli oluyordu hafiften şimdi normalini zor hissediyorum tabi hissettiğim bebeğimse sizce doktora gitmem gereken bir durum mu muz çikolata yedim sırt üstü uzandım konuştum karnımla oynadım ama yok yani eskisi gibi olmuyor