Nur2121 Kızlar 7 haftalık hamıleyım kızım 1aydır emzırıyorum kızım da 11aylık oluyor gece cok uyanıyor gogsum emip uyuyo emzirme sem aglar uyumaz yavastan kesmeyi dusunuyorum sizler nasıl yaptınız
Cafede Nur2121 bi hafta ayri kaldik bide bnm kizim parmagiini emiordu kolay oldu oglumda da ayri kaldik yoksa ne yaptiysam birakmadi bni gordugu anda hep aglamakli oluyordu uc bes gun ayri kalin ole imkaniniz varsa