Kızlar 23+4 haftalık hamileyim , 2 gündür idrardan sonra gelen bi sıvı var. Akıntı normalde olurdu ama bu akıntı gibi değil çeyrek avuç kadar , iç çamaşırından kıyafete geçmiyor ama tedirgin oldum benim gibi yaşayan hamiş anneler var mı? Nasıl çözüm buldunuz ? Bebek sıvısı olabilir mi , ay olarak çok erken değil mi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙁