Kızlar mrb geçen Cumartesi şifayı kaptım kendini belli etmişti üşüttüm evi havalandırıcam diye 6 aylık hamileyim hiç hasta olmamıstım hatta geçen seneden beridir ilk oluşum o yüzden ağır atlatıyorum şuanda. Boğazım ağrıyordu o çok şükür hafifledi ama,ÖKSÜRÜK BURUN TIKANIKLIĞI BİRAZ HIRILTIDA VAR ANLIYORUM DOLU YANİ İÇİM BİLİYORUM KURU BİR ÖKSÜRÜK DEĞİL. Başına gelen varmı ne olur önerilerinizi yazın kaç gündür mahvoldum yeme içme isteğimde kayboluyor aç kalmakta iyi değil çocuğum beslenemez bi an önce atlatmam lazım evde neler yapabilirimmmmm😞