Gazel0606 benimde ilk haftalar düşük tehlikem vardı canım öyle başladım, şimdi de rahim şeklimden kaynaklı erken doğum riskim var doktorum düzenli kullan ilacı kendini çok yorma dedi. Sadece işe gidiyorum yaptığım tek hareket bu şu an için onun dışında evde asla iş yaptırmıyorlar sürekli uzanıyorum canım. Ekstra bişi yapmıyorum.